KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 16 april 2017

Facebook-reactie inzake Jeugdzorg. Nico van den Ham

Zomaar een reactie van Nico van den Ham op een van de facebook-berichten van Tamara Recourt. Niet op Facebook maar op zijn eigen site, omdat hij alleen daar de juiste woorden kan gebruiken. 



Tamara Recourt
7 uur ·

B.jeugdzorg
Zoveel mensen
Walgen van jullie
Gore Kinder jat methodes


Leuk  Reageren Delen
___________

Ze kunnen daar gewoon mee doorgaan Tamara Recourt. Dit omdat de onderworpen bevolking, op enkele uitzonderingen na, niets doet en het zich allemaal laat welgevallen. Die 'jat methodes', zoals jij het noemt, gaan niet alleen betreffende de kwestie Jeugdzorg zo, maar in allerlei zaken waar geld mee is te verdienen!


Het zit mij nog elke keer dwars, als ik jou op Facebook tegenkom (en dat is vaak) dat toen jij enige tijd geleden met je megafoon op de stoep ging zitten bij de misdaadgroep Jeugdzorg ik niet naar jou ben toegekomen. Het zit mij dwars omdat ik een lieve, goede vrouw heb teleurgesteld. Het zit mij niet dwars omdat ik, door niet te komen, een grote actie aan mijn neus voorbij heb zien gaan en daar geen video van heb kunnen maken want je zat daar, zoals dat vrijwel altijd gaat in dit land, maar alleen. 

Veel respect voor jou Tamara, want aan jou en nog een paar anderen ligt het niet! De rest, die alleen maar schreeuwt en verder nergens toe bereid is, verdient niet beter dan genaaid te worden door de criminelen die onder de noemer Jeugdzorg werken. Criminelen, bijgestaan door partijdige, misdadige rechters en raadsheren, die voor het grote geld meewerken aan het kapotmaken van onze kinderen, hun ouders, oma's en opa's. 

Nogmaals, het gaat niet alleen om het roven van kinderen, er is veel meer aan de hand. Maar, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb, besef ik heel goed dat het kwijtraken van je (klein)kinderen zo'n beetje het ergste is wat je kan overkomen! 

Er moet een langdurige heftige opstand komen die zijn weerga niet kent tegen partijdige, criminele rechters en raadsheren want zij zijn diegenen van het laatste beslissende woord, ook als het om onze kinderen gaat die voor het grote geld bij ons worden weggehaald.  

Als het volk niet massaal in opstand komt tegen de rechtelijke macht, zal er niets gaan veranderen. Ik bezoek veel rechtszittingen en zie dat het plegen van (vaak levensingrijpende) misdrijven door rechters en raadsheren tegen de goedwillende bevolking, waaronder kinderen en bejaarden, alleen maar toeneemt! Tijd voor massale, heftige, aanhoudende actie dus!  

(Dit artikel kan tevens worden beschouwd als een dringende oproep aan de Nederlandse bevolking om langdurig en op heftige wijze in opstand te komen tegen diegenen van het laatste beslissende woord, criminele rechters en raadsheren. Meer informatie hierover volgt.) 

Zie ook:

>>> Facebookaccount van Tamara Recourt (Tamara is ook een dierenvriend!)



Nico van den Ham

Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Jeugdzorg, Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen, Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Vrije Meningsuiting.